@LebaraNL zuigt

“Uw beltegoed is €16,50 en geldig tot 15 oktober 2015” zegt de Lebara-computer bij het opvragen hiervan, maar uitbellen is niet meer mogelijk, ondanks het tegoed.

Om iedere opdrachtgever exclusief te behandelen, krijgen deze bij een gegeven opdracht een apart nummer zodat wij altijd bereikbaar zijn en hiertoe hebben wij meerdere Lebara simonlykaartjes in ons bezit.

Op ieder simkaartje staat MINIMAAL €15,00 aan beltegoed zodat er voldoende ruimte is om uit te bellen en ons (nationaal en internationaal) bekende nummer niet bezet of overbelast is.

Zoals in 1e alinea beschreven ruimte genoeg om te bellen maar wat hoor je als je wilt gaan bellen op één van de kaartjes: “waardeer uw beltegoed tijdig op om uw nummer actief te houden” (of iets in gelijke trend) terwijl er geld op staat en geldigheid NIET verstreken is.

Om hier duidelijkheid over te krijgen Lebara 2 x op hun Twitteraccount aangeschreven en natuurlijk ook op hun Facebookaccount waarop zij DAGELIJKS actief zijn met promotie-activiteiten.

Nu na 3 dagen, JAWEL 3 DAGEN, nog steeds geen reactie van Lebara op mijn meerdere malen gestelde gelijke vraag over het tegoed en de geldigheid zonder dat er naar buiten gebeld kan worden.

Het mag duidelijk zijn, Lebara wil alleen maar verkopen maar van service-/dienstverlening hebben zij nog nooit gehoord en laten hun klant gewoon BARSTEN.

SIMPELE CONCLUSIE: “LEBARA ZUIGT”

Advertenties
Dit bericht werd geplaatst in Facebook, Lebara, Twitter en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.